poniedziałek, 30 marca 2015

Retro Inspiracje: Gościnna Projektantka - Goga / Retro Inspirations: Guest Designer - Goga

Dziś mamy przyjemność jako Gościnną Projektantkę powitać Gogę - zobaczcie, co przygotowała - projekt bardzo pomysłowy i bardzo znaczkowy. :)

Today we have the pleasure of welcoming Goga as our Guest Designer - take a look at what she created - a very clever and very stamp-y project. :)

Margaret Kalbarczyk  - Goga (Warsaw, Poland)

Jestem Goga, lubię mixed media, niemal w każdy weekend scrapuję. Uwielbiam kreatywność we wszelkiej postaci i mogę powiedzieć, że jestem od niej uzależniona. Całe moje życie to jedna wielka kreatywność. Lubię otaczać się kreatywnymi rzeczami i konsekwentnie realizuję każdy twórczy pomysł, który wpadnie mi do głowy.

I'm Goga, I like mixed media and I do scrapbooking nearly every weekend. I love every form of creativity and I think I can say I'm addicted to it. My entire life is about creativity. I like to surround myself with creative things and I am set on making every idea that springs into my head happen.


Przygotowałam taga mixed mediowego. Jest to "Wall of Fame" ze starego muzeum o tytule "Reckless Abandon". Chciałam aby znaczki grały pierwsze skrzypce w mojej pracy, są bardzo ciekawe i naprawdę cieszą oko. Aby je wyróżnić stworzyłam kolorowe ramki wykonałam przy pomocy farb Claudine Hellmuth, dzięki czemu znaczki wyglądają jakby były starymi obrazami w muzeum :)


To ściana historycznych bohaterów, w tym jeden młody, którego wyróżniłam na środku (to stempel Paper Artsy), jest nawet kurz czyli Perfect Pearls Rangera 
I made a mixed media tag. This is 'Wall of Fame' from an old museum entitled 'Reckless Abandon'. I wanted the post stamps to be prominent, they're very interesting and pleasant to look at. To highlight them, I created colour frames with Claudine Hellmuth paints, which made the stamps look like old paintings in a museum. :)
It's a wall of historic heroes, including one young one, who I put in the middle (a Paper Artsy Stamp), there's even dust, that is Perfect Pearls from Ranger. 


 





Użyte materiały: / Materials used:

Zestaw starych znaczków - Głowy 3 Kwiatek metalowy 11 - brąz Szpulka drewniana 1,5x1,9cm
Stalówki - Tim Holtz Idea-ology Liść ażurowy  2,4cm - brąz Kaboszon przezroczysty okrągły 8mm
Serwetka metalowa okrągła - brąz 2 Serwetka podłużna metalowa - brąz 4

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz