piątek, 8 maja 2015

Gościnna Projektantka: Marta Duda / Guest Designer: Marta Duda

Witam serdecznie, bardzo mi miło gościć dziś w Retro Kraft Shopie.

Nazywam się Marta, w świecie blogowym posługuję się nickiem MartaDe. Od kilku lat prowadzę bloga www.kreatywnakraina.blogspot.com , gdzie możecie zobaczyć moje prace. Znajdziecie mnie również na Facebook'u.

Scrapbookingiem zainteresowałam się ponad 4 lata temu. Od tego czasu praktycznie codziennie coś tworzę. Są to głównie kartki, ale odkąd spróbowałam, uwielbiam tworzyć mix-mediowe scrapy. W tym momencie swej przygody scrapowej poprostu KOCHAM MEDIA!! Kocham chlapać, ciapać, tworzyć tekstury i brudzić ręce aż do łokci! Wciąż staram się uczyć nowych rzeczy poznawać nowe techniki. Obecnie mam przyjemność współtworzyć zespoły: Craft Style, Piątek Trzynastego, Art Anthology i Scrap Lifting". Wiem, że przede mną jest jeszcze wiele do odkrycia.. :)

Hello, It's my pleasure to be a Retro Kraft Shop Guest Desinger.

My name is Marta and my on-line nick is MartaDe. I have my own interactive blog at www.kreatywnakraina.blogspot.com which you are welcome to visit. You can also find me on Facebook.

I got myself interested in scrapbooking four years ago and ever since that day I hace been creating something practically ever day. It is mainly cards that I do, but I also love creating mixed media Layouts. At this moment I JUST LOVE MIXED-MEDIA SCRAPBOOKING!!! All the messy work, textures, splashes, stains!! I try to learn new techniques and improve my skills all the time. Now I'm in DT: Craft Style, Friday the Thirteenth, Art Anthology i Scrap Lifting". I know that I still have much to discover...

Na dziś przygotowałam bazę art journal'ową. Okładkę tworzą dwa panele płócienne. Wewnątrz znajdują się papiery i tektury o różnej fakturze i grubości. 

For today, I've made an art journal base. The cover is made of two canvas panels. Inside I included paper and cardboard pieces.  






Okładkę ozdobiłam mgiełkami, Distressem, farbą pękającą nałożoną przez maskę, żelem matowym z dodatkiem mikrokuleczek i płatków brokatowego confetti. Zacieki częściowo pokryłam crackle accents. Kompozycja główna to połączenie ramek z masy MS na których przysiadł motylek. Motyle od zawsze kojarzą mi sie ze sztuką i wolnością. To moim zdaniem wszystko, czego potrzeba do art żurnalowania. Wnętrze okładek ozdobiłam papierami Primy z mojej ulubionej kolekcji Epiphany...

The cover is painted with mists, distress ink, crackle paint through a stencil. I've 
also used matte gel medium with micro balls and glitter flakes. I added some crackle accents on the stains. The main composition is made of MS clay frames and a butterfly. I think butterflies are a symbol of art and freedom. That's all what we need to do art journaling. Inside of the cover I've decorated with Prima Epiphany papers - my favorites.






Użyłam: / I used:

Serwetka metalowa okrągła - brąz Żarówka metalowa - brąz Crackle Accents 59ml

Tusz Distress Mini - Vintage Photo Gąbki do mini aplikatora (20szt) - Ranger Gęsty żel matowy - Maimeri Acrilico 200ml

Foremki silikonowe - Ramki i wzory Masa plastyczna - Biała


Bardzo dziękuję, za gościnę, chętnie poznam wasze zdanie na temat mojej pracy :)
Thanks for stopping by, let me know what you think about by work. :) 

Marta

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz