środa, 13 maja 2015

Retro Inspiracje: Bałaganiarska kartka Ani / Retro Inspirations: Ania's messy card

Hej!
po zlocie w Katowicach poczułam się tak zainspirowana warsztatami
 na których byłam, że przygotowałam mediowe, bałaganiarskie tło do mojej kartki.

Hello!
After the craft show in Katowice I felt so inspired by a workshop 
 that I prepared a mixed media and disorderly background for my card



Umieściłam tam plaster, kawałki starych książek i trochę pociętych papierów które potem 
zagessowałam i popsikałam mgiełkami ;)
natomiast wierzchnią warstwę kartki udekorowałam kilkoma dodatkami i jutowym kwiatem... 
powstała naprawdę grubaśna kompozycja!

I added some tape, pieces of an old book and some cut papers 
which I then covered with gesso and sprayed with mists ;)
I decorated the top layer of my card with several embellishments and a jute flower...
created a really fat composition

użyłam:
I used:

 Kwiaty Prima - Archivist - Ledger Studio75 - Palce Lizać - 01  Klucz metalowy mały 3 – brązTaśma dwustronna 1.27cm Kwiaty Prima - Archivist - Collector Studio75 - Craftlove 06


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz