środa, 28 października 2015

Halloween: Ciemna strona / The dark side

Dzisiaj mój dzień halloweenowej inspiracji. 
Długo zastanawiałam się jaka pracę wykonać i ostatecznie zdecydowałam się 
ozdobienie okładki mojego nowego Art Journala.
Pomysł na ten journal od dawna kiełkował w mojej głowie, ale zawsze odkładałam go na później.
Bazą jest stara książka w której zamierzam zawierać wpisy związane ze wszystkim 
co skojarzy mi się z ciemną stroną życia.
Wpisy koszmarne, makabryczne, dotykające śmierci, ale także budzące smutek za życia.

Today it's my day for a halloween inspiration.
I wondered for a long time what project to design, and finally I decided to
decorate the cover of my new Art Journal.
The idea for this journal has long been growing in my mind, but was always put off for later.
The base is an old book in which I intend to contain entries related to all
which I associate with the dark side of life.
Entries which are ghastly, grisly, death-related, but also bringing sorrow in life.



Kompozycję przykleiłam za pomocą gel medium, a także preparatu Glossy Accents.
I glued the copmosition using gel medium and Glossy Accents.


Cała okładka została pokryta czarnym gessem, a następnie trzema kolorami Inki Gold.
The entire cover was covered in black gesso, and three colors of Inka Gold.


Przed przyklejeniem, gazę zafarbowałam czarnym tuszem Distress.
Before gluing, I used black Distress Ink to stain the gauze.


Użyłam/ I used:


Inka Gold 62,5g - Srebrny (902)  Inka Gold 62,5g - Grafitowy (910)  Inka Gold 62,5g - Stalowo niebieski (914)

Tusz Distress Mini - Black Soot  Glossy Accents 59mlGęsty żel matowy - Maimeri Acrilico 200ml







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz