poniedziałek, 15 lutego 2016

Retro Inspiracje: Jesteś moim sercem / Retro Inspirations: You are my heart


Z okazji walentynek, przygotowałam drobny upominek 
w postaci drewnianego serduszka ze zdjęciem. 
Drewniane serce pomalowałam farba kredową, 
postemplowałam Archivalami i zabarwiłam mgiełkami Distress. 
Tekturki-nutki pokolorowałam tuszami Distress. 
Użyłam tych samych odcieni co mgiełki z tła pracy. 
Dodatkowo pokryłam je Glossy Accents.

For Valentine's Day, I prepared a small gift 
in the form of a wooden heart with a photo.
I painted the heart with white chalk paint, 
stamped with Archival inks and stained it with Distress mists.
I coloured the chipboard notes with Distress inks. 
I used the same shades as the mists on the background.
Additionally, I covered them with Glossy Accents.









Użyłam/I used:


Walnut Stain Distress Spray StainCrushed Olive Distress Spray StainTusz Distress Mini - Walnut Stain

Tusz Distress Mini - Crushed OliveTusz Archival - Jet BlackTusz Archival - Coffee

Glossy Accents 59mlDodatki Expedition Ephemera - Tim HoltzNuty i klucze wiolinowe - SnipArt


Małe aplikatory do tuszów - Mini Ink Blending Tool - RangerKsiążka - stempel akrylowy PrimaStemple Typographic - Inkadinkado

Metalowe kółko - brązMetalowy trybik 3 - brązMetalowy trybik 1 - brąz
Kaboszon przezroczysty okrągły 1,6cm Kaboszon przezroczysty okrągły 8mm







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz