czwartek, 13 października 2016

Retro Inspiracje: Bardzo warstwowy album / Retro Inspirations: A very layered album

Witajcie. Dziś będzie troszkę mrocznie - nie wiem jak określić styl tej pracy. Jest tam trochę retro, steampunk, stylu gotyckiego? Dzieje się dużo - jednak każdy element jest dokładnie dobrany i wkomponowany w całość.

Hello. Today it will be a little gloomy - I do not know how to determine the style of this project. 
There is a little retro, steampunk, gothic? You can see a lot of details, but each piece is carefully selected and integrated into the whole.

Moja dzisiejsza praca to album harmonijka - idealny by umieścić w nim zdjęcia z sesji foto w podobnym klimacie.

My today's project is an accordion album - perfect to put in  your photos from a photo session in a similar character.


Całość zabezpieczyłam gesso. Ułożyłam wstępnie kompozycję by krok po kroku zbudować warstwy. (Każdy element dokładnie wyselekcjonowałam - uwielbiam łączyć papiery z różnych kolekcji, dobierać dodatki i tworzyć prace z ogromną ilością detali.)

I secured everything with gesso, put together a pre-composition to build layers step by step.
 (Each item was carefully selected - I love to combine papers from various collections, choose add-ons  and create works with a huge amount of details.)

Przez maskę nałożyłam pastę pękającą. Uwielbiam efekt, który uzyskujemy po jej wyschnięciu. Stemplujemy, chlapiemy i w zasadzie praca jest gotowa.

Through a mask I put on crackle paste. I love the effect which is obtained after drying. 
Stamps, splashing and basically the work is done.



Dzięki za uwagę i każdą opinię ;)
Thank's for your attention and each comment :)

Ściskam, Paulina
 Hugs, Paulina



Użyłam: / I used:

  

http://www.retrokraftshop.pl/pl/2577-kaisercraft-story-book-collectables.html

1 komentarz :