piątek, 3 lutego 2017

Retro Inspiracje: Karolina alteruje! / Retro Inspiracje: Karolina alters!

Dziś mam dla Was drewnianą altered skrzynię.
Today I have for you a wooden altered chest.





To mój pierwszy projekt altered skrzynki.
Długo się zastanawiałam nad jej stylizacją.
Postawiłam na sprawdzone produkty firmy DecoArt, Viva
i moje ulubione kolekcje stempli od Finnabair.
Oczywiście nie mogło zabraknąć metalowych elementów.


This is my first altered box project .
I wondered over its styling for a long time.
I put on some products from DecoArt, Viva 
and my favorite collections of stamps from Finnabair. 
Of course I could not do without metal elements.





Dlaczego wybrałam produkty Deco Art? Farby Deco Art są akrylowe,
to daje mi pewność, że podczas użytkowania skrzynki, farba mi nie zniknie.

Why I chose Deco 
Art products ? Deco Art paints are acrylic,
this gives me certainty that with use of the box, the color will not disappear.








 Ściskam/ Hugs, 
Karolina 



Użyłam: / I used:



    


   

  
    


   


     



 


      


    



 
     

      


  



  


1 komentarz :