środa, 15 lutego 2017

Retro Inspiracje / Retro Inspirations: Fall in love with moments

Witajcie. Dziś przygotowałam dla Was dwie kartki w stylu vintage.
Hello our blog fans. Today I prepared for you two vintage cards. 


Do ich wykonania wykorzystałam różne kolekcje papierów, stemple Carabelle oraz Finnabair, papierowe dodatki KaiserCraft,metalowe elementy oraz przepiękną ramkę Primy.

To make them I used the papers from different collections, stamps from Carabelle and Finnabair, paper add-ons from KaiserCraft, metal embellishements and a frame from Prima.  


Zabezpieczyłam papier gesso clear. Do wykonania tła wykorzystałam stemple Finnabair oraz pastę strukturalną, którą nałożyłam przez maskę. Dodałam farby oraz tusz Distress w odcieniu VintagePhoto. Stopniowo powstały kolejne warstwy.

I secured the paper with gesso clear. To make the background I used the stamps from Finnabair and texture paste applied with a mask. Next I used paints and Vintage Photo Distress spray.
I added a few layers step by step. 



Na koniec całość pochlapałam farbami w odcieniach bieli oraz złota.
In the end I splashed the cards. I used the paint in white and gold shades.

Pozdrawiam, Paulina
Hugs, Paulina







http://www.retrokraftshop.pl/pl/2577-kaisercraft-story-book-collectables.html








1 komentarz :