sobota, 4 listopada 2017

Otwórz swoje serce // Open up your heart

Witajcie!
Przygotowałam dziś parę Artist Trading Cards w klimacie retro z odrobiną patyny.
Wykorzystałam zestaw past Patina Paste Set Finnabair firmy Prima Marketing.
Przygotowałam tło z pomocą Distress Oxide nakładanego na mokro i chlapanego wodą już po wysuszeniu, dzięki temu uzyskałam interesujące zacieki.
Wykorzystałam też kawałek bawełnianego sznurka, aby dodać trochę dodatkowego wymiaru moim kartom. Dodałam też trochę wzorów stempli Finnabair odbijanych z pomocą zielonego tuszu StazOn.
Lubię połączenie past z efektem patyny oraz metalicznego wykończenia farby miedzianej z tego samego zestawu, dzięki temu moje projekty mają ten specjalny wygląd z efektem vintage.


Hello!
 I've prepared a pair of Artist Trading Cards with the patina touch. I used Patina Paste Set by Finnabair (Prima Marketing). My background was made using Distress Oxide applied on a wet surface and splashed with water in the end, it created lovely speckles on my background.
I've used a piece of cotton thread to create3D look. 
I stamped my cards with a Finnabair's stamp and green StazOn ink.
I love brass paint from Patina Paste Set, it gives this special vintage touch to my projects.







Użyłam / I've used:

Zestaw - Patina Paste Set - Finnabair - Prima Szklane mikrokulki 10g Mini Glossy Accents 18ml
Taśma dwustronna 3mm Tusz Distress Oxide - Salty Ocean Tusz StazOn Midi - Emerald City

Cheese - stempel akrylowy Prima Serce ze skrzydłami patynowe - brąz Klucz metalowy brąz - serce




1 komentarz :