wtorek, 1 maja 2018

Mixed media weekend

Cześć !!!
Dziś mam dla Was mój projekt wyzwaniowy :P
20-22.04.2018 gdzieś na śląsku odbyły się weekend mixed media.
18 kreatywnych dusz i ja!!!

Weekend był pełen mediowania, poznania nowych osób i świetnej zabawy!!!
Niezwykłe emocje, dużo radości.
Powstały przepiękne projekty. 
I oczywiście mój hihihi

Wyobraźcie sobie, wyzwanie 20 min na stworzenie projektu, który dziewczyny robiły 3 h.

Ale udało się :D 
Oto mój notes z alterowaną okładką.

Musze się pożalić, że dla utrudnienia kazano mi opowiadać co i po co robie :P

Jedno musze Wam powiedzieć - To była bardzo pobudzające doświadczenie!!!

Hey !!!
Today I have my challenge project for you :P 
20-22.04.2018 somewhere in Silesia took place weekend mixed media workshops. 
18 creative souls and I !!!
The weekend was full of mixed media, meeting new friends and having fun! 
It was so nice to meet you all! 
Unusual emotions, a lot of fun. 

Beautiful projections were created. 
And of course, my hihihi 
Imagine a 20-minute challenge to create a project that the girls did for 3 hours.
 But it succeeded! Here is my notebook with an altered cover.

I need to get rid of that for difficulty. I was told to tell what and why I am doing: P

One thing I have to tell you - It was a very stimulating experience !!!




 Powstały piękne projekty, była nalewka, winko, piwko, pyszne jedzonko , ognisko i dużo pozytywnej energii!!!

Dziękuje <3

 Beautiful projects have been created, there was a tincture, a vinegar, a beer, a delicious food, bonfire and a lot of positive energy!!!

Thank you<3

































 


Ściskam/ Hugs,


Użyłam / I used:

Finnabair Art Alchemy Sparks Acrylic Paint
Czarne gesso - Renesans

Pszczoła metalowa - brąz Koperta zegara kieszonkowego - brąz

1 komentarz :

  1. To był szalony i pełen niespodzianek weekend, a ta 20-sto minutowa metamorfoza nie pozostawiła nam złudzeń, z jakim MISTRZEM mamy do czynienia 😍😘

    OdpowiedzUsuń